BeklagarJa, det var dags. Han gick bort kvart i två idag.
Har precis besökt honom för sista gången med mamma och fasterSåg till att det uttalades en psalm och herrens bön, jag antog att det var något som han skulle tycka var viktigt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis besökt honom för sista gången med mamma och fasterSåg till att det uttalades en psalm och herrens bön, jag antog att det var något som han skulle tycka var viktigt
![]()
Jag är taggad!Precis klar med maten så dags att äta. Sedan blir det att prova nya Hogwarts legacy spelet och se hur det är. Var tvunget att fixa något och äta innan jag ens fick starta spelet.![]()
Väntar på att få spela Hogwarts Legacy. Någon form av "unpacking" pågår och jag sitter här med chokladkaka för att fira och hoppar i stolen typ
Jag vill avada kedavra folk nuuuuuuuuuu![]()
Precis klar med maten så dags att äta. Sedan blir det att prova nya Hogwarts legacy spelet och se hur det är. Var tvunget att fixa något och äta innan jag ens fick starta spelet.![]()
![]()
Jag med. Som jag har väntat på brevet i alla år.Jag är taggad!
![]()
![]()
Tänk på mig då! Jag som inte har ps5!Surar över hur långsam unpacking är. Det har kommit halvvägs? Alltså måste jag vänta typ en timme till?![]()
Spelar på PC. Typ ingen har ps5Tänk på mig då! Jag som inte har ps5!
Men men men, jag trodde att det släpptes för andra spelkonsoler senare!Spelar på PC. Typ ingen har ps5![]()
@hastflicka klantade mig, skulle svara på tråden innan.Inget som stoppar dig.