Bukefalos 28 år!

CO wellington classic, passar den som dressyrhjälm?

C

caaaspar

Hej, jag har tänkt att köpa en charles owen hjälm. Men kan inte bestämma mig för vilken, tycker ni CO wellington classic passaar som dressyrhjälm? Det är ju väldigt många på reginal nivå och uppåt som har det. Blir lite osäker, kostar ju dock ganska mycket, upppåt 3000 tusen. tacksam för svar :D



ALLA SVARAR :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: CO wellington classic, passar den som dressyrhjälm?

Jag funderar på att köpa en, min gamla hjälm ska bytas ut. Men jag tänkte nog köpa en att ha som "finhjälm" för typ träning och tävling - och sen köpa en billig hjälm att ha hemma och rida med, som det inte gör något att man trillar av eller det typ regnar på en.
 
Sv: CO wellington classic, passar den som dressyrhjälm?

Jag har en sån, tycker den funkar utmärkt som dressyrhjälm! Skön är den också :D
 
Sv: CO wellington classic, passar den som dressyrhjälm?

okej vad bra :D har du köpt den i sverige? eller utomlands :)?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som älskat hästar hela livet. Jag har ridit på ridskola ett bra tag men även varit medryttare till än häst...
Svar
13
· Visningar
2 389
Utrustning Jag försökte söka, men tyckte inte jag hittade något som passade min fråga. Vad gäller inför de nya hjälmkraven på tävling inför nästa...
2
Svar
34
· Visningar
2 685
Senast: Itzyditzy
·
Dressyr Det är dags för mig att införskaffa en ny dressyrhjälm, men jag är lite osäker på vad jag ska köpa. Jag söker en hjälm som är enkel att...
Svar
16
· Visningar
5 366
Senast: Deimion
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 259
Senast: Beeboppe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp