cobra vs prestige?

FadeAway

Trådstartare
Hur svängda är dem? Jag vet ju att båda är svängda men hur skiljer de sig ja i bomvidden så vill säga. Har det någon betydlese så är är det den cobran från h.dabbs.

Dessutom är cobran stor eller liten i sitsen?

Sv: cobra vs prestige?

cobran ar ju ganska flat! hur svängd den är beror på vilken häst den är måttad efter. men oftast är dom som prestige venus..

Sv: cobra vs prestige?

En Cobra är alltid måttsydd så det är svårt att säga hur de ser ut generellt. Jag har själv haft en Cobra och den var inte märkt på något vis med storlek.

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: Fibusen
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 457
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: Kristall10
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka