Ackio

Trådstartare
Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar.
Någon som vet en butik runt säg Skövde och skaraborg som har det där man kan köpa?

Eller var som. Just nu ger jag en miljon för få tag i det :rofl:

Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar.
Någon som vet en butik runt säg Skövde och skaraborg som har det där man kan köpa?

Eller var som. Just nu ger jag en miljon för få tag i det :rofl:

Här hos oss vet jag att den sålts på Lindex, och jag tror HM med.

Har hittat det på city gross. Det var dock ett par månader sedan jag var där, så vet inte om det fortfarande finns :)

Livar upp denna! Har precis köpt min första förpackning b4 från amazon! Finns ingenstans där jag har letat.. :down:
Hur har resultatet blivit för er? Har det funkat?!

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 092
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 819
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 282
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka