Colour B4!

Cydonia

Trådstartare
Colour B4 är den absolut bästa och skonsammaste hemma-avfärgningen jag testat, men nu tre år efter jag senast använde den så verkar produkten totalt försvunnit från den Svenska marknaden?
Den går att hitta på några få engelska hemsidor, men skickas då också bara inom UK..
Förr hittade jag den på Åhléns eller Kicks (fanns även i vissa större matbutiker), men i båda butikerna så sa kassörskan här om dagen att den inte köptes in längre och att hon inte visste varför.
Jag har försökt att googla åf i Sverige eller butiker som skickar till Sverige utan framgång.

Någon som vet varför den försvunnit eller var den går att hitta? :(
http://stylesociety.co.za/wp-conten...-SA-women-the-freedom-to-play-with-colour.jpg

Colour B4 är den absolut bästa och skonsammaste hemma-avfärgningen jag testat, men nu tre år efter jag senast använde den så verkar produkten totalt försvunnit från den Svenska marknaden?
Den går att hitta på några få engelska hemsidor, men skickas då också bara inom UK..
Förr hittade jag den på Åhléns eller Kicks (fanns även i vissa större matbutiker), men i båda butikerna så sa kassörskan här om dagen att den inte köptes in längre och att hon inte visste varför.
Jag har försökt att googla åf i Sverige eller butiker som skickar till Sverige utan framgång.

Någon som vet varför den försvunnit eller var den går att hitta? :(
http://stylesociety.co.za/wp-conten...-SA-women-the-freedom-to-play-with-colour.jpg

Skojar du? Den är ju bäst! Måste titta på mitt ICA Maxi när jag får tillfälle.. tänkte senast i förrgår att jag skulle köpa en sådan! :cry:

@Leoni Jag får kika på Amazon då!

@Strindlund Jag veeeet! Jag har inte hittat den någonstans i Stockholm hittills och alla butiksbiträden jag frågat har sagt att dom inte säljer varan längre men ingen vet varför eller var man kan få tag på den.
Googlar man på återförsäljare i Sverige så hittar man inte heller något, bara UK-affärer som inte fraktar hit. :down:
Hittar du den på ICA Maxi så betalar jag fasiken för frakt+vara+tjänst ifall du köper två paket och skickar hit! :D

@Leoni Jag får kika på Amazon då!

@Strindlund Jag veeeet! Jag har inte hittat den någonstans i Stockholm hittills och alla butiksbiträden jag frågat har sagt att dom inte säljer varan längre men ingen vet varför eller var man kan få tag på den.
Googlar man på återförsäljare i Sverige så hittar man inte heller något, bara UK-affärer som inte fraktar hit. :down:
Hittar du den på ICA Maxi så betalar jag fasiken för frakt+vara+tjänst ifall du köper två paket och skickar hit! :D

Jag åker och tittar efter jobbet som slutar 13.45, om det finns blir det dyyrt för dig! :devil: hehe, nää men jag kan kolla läget iaf. Det fanns ju två sorter, vilken av dem behöver du om det finns?

Kan bara informera om att Colour B4 fanns idag på City Gross. Kollat efter det tidigare och då har det inte funnits, men idag så!

ÅÅH jag har också letat efter den! Utan resultat. Fanns inte på CG här heller :(

Ni som har använt den, hur tyckte ni den är? Att läsa recensioner på nätet är inte lönt tycker jag, men buke litar jag på! Funkar det på permanent färg? Jag är brun/Ginger egentligen och mörkbrun nu, har funderar på att avfärga med b4.

Kan bara informera om att Colour B4 fanns idag på City Gross. Kollat efter det tidigare och då har det inte funnits, men idag så!

What! Då får fan du köpa åt mig och skicka! Vet inte när jag har vägarna förbi mitt CG, men kan du tänka dig det? :D

Garden Angel: Funkar superbra! Du kan få göra ett par omgångar för att få det resultat du önskar. Tror det står att man max ska göra tre ggr!?

@Strindlund : Det kan jag absolut göra :). Då måste jag göra det imorgon typ för jag litar inte på att CG hemma har den. Veckopendlar nämligen så jag var inne på CG där jag är i veckorna, men går på semester efter imorgon i 2,5 vecka. Kostade 169 kr, och fanns både i den svaga och starka modellen. Var bor du?

@GardenAngel : jag har haft min i nu (första ggn jag använder det) och det ser ut att ha tagit väldigt bra. Det ska ta permanent och semi-permanent färg, och som Strindlund säger kan man göra det tre gånger om man inte blev nöjd den första gången.

@Strindlund : Det kan jag absolut göra :). Då måste jag göra det imorgon typ för jag litar inte på att CG hemma har den. Veckopendlar nämligen så jag var inne på CG där jag är i veckorna, men går på semester efter imorgon i 2,5 vecka. Kostade 169 kr, och fanns både i den svaga och starka modellen. Var bor du?

Men damn! Jag har bara 9 kr på kontot nu innan mer trillar in på fredag. Har ingen panik, men frågan är om man vågar chansa på att de finns kvar om 2,5 vecka? Annars har jag nog inte så mkt val... Har ca 3 mil till CG, och jag har inte vägarna förbi där förrän möjligtvis fredag.

@Strindlund : Jag kan nog lägga ut så länge så skickar jag den när du fått pengar och kan skicka över, om du vill. Annars får vi chansa :O

Vill du göra det? :o Jättesupergärna! Bor i Sundsvall, men det borde inte vara dyrt att skicka. Får pengar på fredag så sätter över direkt då i så fall. Pma bank och kontonummer så får du adress av mig. Posten har väl billiga alternativ? Annars, ta det som blir lättast för dig!

:love:

Vill du ha den starka eller den mellanstarka? Jag åker förbi efter jobbet idag så PMar jag bankuppgifterna sen :d

Vill du ha den starka eller den mellanstarka? Jag åker förbi efter jobbet idag så PMar jag bankuppgifterna sen :d

Jag vet inte? Men jag har ju en del färg i håret som lagts på i olika lager. Så den starka blir nog bra! Den är ju ändå skonsam som jag känner det!

Jag vet inte? Men jag har ju en del färg i håret som lagts på i olika lager. Så den starka blir nog bra! Den är ju ändå skonsam som jag känner det!
Jag tog den starka. Kände att det var lika bra även fast jag inte hade speciellt mörkt hår. Men då svänger jag förbi och köper den starka till dig efter jobbet :p

Hittade älskade Buke när jag googlade på color b4. Finns den kvar på svenska marknaden? Hjälp! Vill bli av med min henna!

Jag har fortfarande inte hittat någon Colour b4-återförsäljare här i Stockholm tyvärr..
Men det verkar ju som att den dyker upp då och då på vissa större matbutiker, man ska bara lyckas vara där vid rätt tidpunkt!

@Strindlund och @Marty , hur gick det med era avfärgningar? :bump:

Jag har fortfarande inte hittat någon Colour b4-återförsäljare här i Stockholm tyvärr..
Men det verkar ju som att den dyker upp då och då på vissa större matbutiker, man ska bara lyckas vara där vid rätt tidpunkt!

@Strindlund och @Marty , hur gick det med era avfärgningar? :bump:

Har inte använt min än, tonade håret mörkare istället! Men ska satsa på en ombre hos frisör, men tar bort överflödig färg och låter håret vila ett tag.

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka