Connemarahingst till mitt sto?

L

Little_Chance

Jag har ett sto, som är korsning mellan connemara och engelskt fullblod. (hon är ca 160 hög)
Har ganska fin stam, Ashfields Bobby Sparrow är morfar.
Frågan är om jag ska använda en connemarahingst när jag ska betäcka henne, antingen 2004 eller 05.
Vad tycker ni, och vad rekommenderar ni?
:bow:
 
Vad vill du att avkomman "ska" bli, ponny eller häst? Och vad ska den användas till?

Blomman
 
Jag skulle själv välje en connemara, men risken är ju förstås stor att det bli en 150-häst... :smirk:
 
Det spelar inte så stor roll.
Rider western nu, men vill gärna kunna hoppa lite vid sidan om det också, och det kan jag jag inte göra med Norpan för hennes knän fixar inte det. :smirk:

Har tänkt lite på Potte (poetic justice), han är ju så vacker :love:
 

Liknande trådar

Avel Jag har inom några år tänkt att eventuellt ta föl på mitt sto. Hon är en irländsk sporthäst med fin hoppstam och väldigt trevligt...
Svar
6
· Visningar
2 409
Senast: Hippocampus
·
Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: fio
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 092
Senast: Jate Volim
·
Hoppning Hej! Som rubriken lyder så skulle jag gärna vilja börjar tävla hoppning framåt försommaren-sensommaren och då väldigt lätta klasser då...
Svar
1
· Visningar
1 208
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp