Trygg

Trådstartare
På föräldramötet förra veckan kunde man anmäla sig till en COPE-kurs som startar inom kort.
En impulshandling och jag fyllde i en anmälan.

Jag har hört mycket gott om COPE-kurserna men sitter ändå här tveksam till om jag ska gå.

Undrar därför om någon Bukefalist har gått kursen och vill utvärdera den för mig?
 
Sv: COPE-kurs

jag har gått den..bra kurs tycker jag även om jag störde mig på att det var så tydligt vad som var "rätt" och "fel" i föräldraskapet vilket jag kan tycka blir förenklat.
Dessutom var tydligen ALLA som gick kursen med mig ideala föräldrar...:D:angel:

På föräldramötet förra veckan kunde man anmäla sig till en COPE-kurs som startar inom kort.
En impulshandling och jag fyllde i en anmälan.

Jag har hört mycket gott om COPE-kurserna men sitter ändå här tveksam till om jag ska gå.

Undrar därför om någon Bukefalist har gått kursen och vill utvärdera den för mig?
 
Sv: COPE-kurs

Ok! :D

Men den är ändå värd ett första besök enligt dig?

Det är lite så jag resonerar nu. Skulle jag uppfatta kursen som enkelspårig och ickegivande kan jag alltid tacka för mig.;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 391
Senast: ameo
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 983
Senast: Mabuse
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 275
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp