Trygg

Trådstartare
På föräldramötet förra veckan kunde man anmäla sig till en COPE-kurs som startar inom kort.
En impulshandling och jag fyllde i en anmälan.

Jag har hört mycket gott om COPE-kurserna men sitter ändå här tveksam till om jag ska gå.

Undrar därför om någon Bukefalist har gått kursen och vill utvärdera den för mig?

Sv: COPE-kurs

jag har gått den..bra kurs tycker jag även om jag störde mig på att det var så tydligt vad som var "rätt" och "fel" i föräldraskapet vilket jag kan tycka blir förenklat.
Dessutom var tydligen ALLA som gick kursen med mig ideala föräldrar...:D:angel:

På föräldramötet förra veckan kunde man anmäla sig till en COPE-kurs som startar inom kort.
En impulshandling och jag fyllde i en anmälan.

Jag har hört mycket gott om COPE-kurserna men sitter ändå här tveksam till om jag ska gå.

Undrar därför om någon Bukefalist har gått kursen och vill utvärdera den för mig?

Sv: COPE-kurs

Ok! :D

Men den är ändå värd ett första besök enligt dig?

Det är lite så jag resonerar nu. Skulle jag uppfatta kursen som enkelspårig och ickegivande kan jag alltid tacka för mig.;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 234
Senast: mars
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 632
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka