• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 888
T

Tomaten

vet inte var jag ska lägga den här så jag chansar!
har en bilder på bla msn grupper och yahoo, om de skulle dyka upp någon annan stans får jag skylla mig själv då eller är det copyright på alla bilder som jag tagit och "publicerat"? :smirk: Har nämligen inte skrivit något om cpoyright vare sig på bilderna eller på själva sidan..... :crazy: :confused:

Sv: Copyright

Alla bilder du tagit är det copyright på. Sen är det upp till dig vilka du vill ska "komma ut" om man säger så..

Sv: Copyright

SÅ OM någon skulle ta min bild från sidan, utan att jag "godkännt" det, är det olagligt alltså?

Liknande trådar

Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga... 2
Svar
20
· Visningar
4 521
Senast: Sockerbit
·
P
Övr. Barn En person jag känner har flippat ur ordentligt senaste tiden Vet inte om man ska kalla henne extremt överbeskyddande eller nåt :crazy...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: pleasehelpme
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min... 2
Svar
25
· Visningar
3 829
Senast: Disen
·
Övr. Hund Vad är det värsta som har hänt er och era hundar? Vad är det värsta ni har varit med om? Jag behöver skriva av mig lite och skulle... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 014
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form