JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Corlensky G ligger på 13:e plats
Moderator
Hästnyheter
(Ridsport)
COMPORTA, PORTUGAL, YREM HOPPNING: Linn Widmark ligger på en 13:e plats med Wilson när tre omgångar av EM för unga ryttare...
Hästnyheter
(Ridsport)
I dag inleds den tyska riksfinalen för ridhästar - Bundeschampionatet. På agendan står kval för 5-åriga dressyr- och...
Hästnyheter
(Ridsport)
Shire- och tinkerföreningen hade under helgen en gemensam riksutställning i Borås. Morgan Johnsson och Kurt Larsson dömde...
Hästnyheter
(Ridsport)
Hela 13 stycken 3-åriga ponnyer var av den kvaliteten att de kunde tilldelas utmärkelser vid ungponnybedömningarna i...
GVFÖ 2025
Kultur Det är det jag tror att det handlar om. Inte nåt om att han är så hemskt och manupulativ så att hon inte ser det eller nåt annat som kan...
Lingon
1 minut sedan
Svar: 213
Visningar: 11 901
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Svar: 1 618
Visningar: 55 479
Allmänt
Sweden rock
Tjatter Tyvärr inga biljetter i år, men jag kommer att vara på utsidan som vanligt ☺️
Jag kämpar med att få ihop en outfit. Jag har en kjol som...
Lyan
8 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Åh babyoljan glömde jag! @Mirtai tipsade om "hot oil-treatment" innan i vår men har inte testat än. Hett vatten+babyolja och stryka över...
Fiorano
17 minuter sedan
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
Idag kl 10:47
Svar: 2
Visningar: 80
Avel
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
Idag kl 10:25