Corneadystrofi

Ja orden "lärt mig" va nog missvisande, har som sagt hund med detta så självklart är de veterinären som säger detta och som jag sedan har kollat vidare inom.
Om ni vet något som inte jag vet så visa gärna vart jag kan se det. Nu var det ett tag sedan jag kollade men då var det inte konstaterat ärftligt. Jag vet som sagt hundar som blivit bra därav min åsikt i de hela

Två veterinärer har svarat i tråden. @Malibu_Stacy svarade dig och innan har Peter Lundin svarat trådskaparen (taggar inte honom då jag tror att han inte är aktiv här längre). Det kanske är du som missuppfattat något från din veterinär?
 
Två veterinärer har svarat i tråden. @Malibu_Stacy svarade dig och innan har Peter Lundin svarat trådskaparen (taggar inte honom då jag tror att han inte är aktiv här längre). Det kanske är du som missuppfattat något från din veterinär?
Har inte missuppfattat min veterinär men @Malibu_Stacy vill du ta dig tid o berätta mer utförligt vad det är för något, man kanske inte vet varför de uppkommer? Då ska jag ta upp de på återbesöket! Vi ger vår idag gel o annan kost och det ska vara behandlingen, skulle vilja veta vad andra veterinärer har som "behandling" kanske snarare lindring eftersom de då är ärftligt.

Blir lite upprörd faktiskt och tankarna snurrar lite eftersom vår veterinär har "botat" detta, går inte ihop såvida hon inte missbedömt hundarna från början med fel diagnos. Och ger vi då en behandling med asdyr gel helt i onödan o som vi inte tycker hjälper... många tankar blev de nu
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund opererades förra veckan och nu vill jag höra hur det gått för andra hundar med samma diagnos. (Helst bara lyckohistorier...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: cewe
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
633
Senast: Nordthor
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 652
Senast: baraclara
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 073
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp