Nej. Aldrig. Hushållspapper löser inte upp sig. Det gör toapapper.Man kan använda väldigt små bitar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Aldrig. Hushållspapper löser inte upp sig. Det gör toapapper.Man kan använda väldigt små bitar?
Anledningen till att det står så är för att det endast är en artikel, som dessutom inte har gått igenom granskning än.Du kanske skulle översätta citatet innan du använder det som bevis för dina påståenden.
Tillägg: det är sjukt vanligt med våtservetter också! Och topz, tamponger och skräp i allmänhet..Fast hur många gör det? Tydligen är hushållspapper en av de vanligaste "fulspolningarna" i Sverige.
Fast förskolan är då stängd pga sjukdom, i förlägningen.Om dagmamman är sjuk ja, men förskolepersonalen är ju inte sjuk, Förskolan har helt enkelt stängt. Jag kan tänka mig att det blir jätteknepigt med byråkrati och ekonomi om de får för sig att stänga skolor och förskolor.
Och hår!!Tillägg: det är sjukt vanligt med våtservetter också! Och topz, tamponger och skräp i allmänhet..
Mvh har besökt två reningsverk under vintern.
Även om man ska vara hemma vid misstanke om smitta och om man känner sig dålig är jag rädd att många kommer utnyttja det. Tyvärr.Verkar vara olika bud på krav på vilka läkarintyg som tagits bort också?
Vi kommer snart behöva intyg för våra isf om de måste vara hemma mer.Även om man ska vara hemma vid misstanke om smitta och om man känner sig dålig är jag rädd att många kommer utnyttja det. Tyvärr.
Jag menar för vuxna. Där har de ju slopat karensen första dagen och nu får man även vara hemma 14 dagar utan skolgång intyg.Vi kommer snart behöva intyg för våra isf om de måste vara hemma mer.
Att nån ska skriva läkarintyg för vintersnoriga barn kan inte vara en effektiv resursfördelning.
Det är bara för vuxna alltså? Hittar ingenstans det är specificerat.Jag menar för vuxna. Där har de ju slopat karensen första dagen och nu får man även vara hemma 14 dagar utan skolgång intyg.
Jag menar för vuxna. Där har de ju slopat karensen första dagen och nu får man även vara hemma 14 dagar utan skolgång intyg.
Sportlov i Österrike och Italien hände. Artikeln är från början av februari.Visa bifogad fil 46886 Vad var det som hände egentligen?
Det fanns ju ingen risk att de skulle sprida viruset?Sportlov i Österrike och Italien hände.
Men det är väl osannolikt att det de kontrollerade evakueringarna spred någon smitta.Visa bifogad fil 46886 Vad var det som hände egentligen?
Det fanns ju ingen risk att de skulle sprida viruset?
Vet vi? Det har jag inte läst nånstans! Sitter du på någon länk?Men det är väl osannolikt att det de kontrollerade evakueringarna spred någon smitta.
Vi vet ju att det mestadels är med Italienturister som grunden för utbrottet vi har nu kommit.
Vänner i Kina berättar att det börjar sprida sig rykten och konspirationer om att viruset har sitt ursprung i Italien. Den statliga censuren brukar vara duktiga på att ta bort sånt här. Men detta gör ju att staten kommer i bra dager så det fortsätter florera. Jag trodde faktiskt inte att staten skulle komma skottfri från det här. Men risken är stor att det blir tyvärr så.