Jamtland

Trådstartare
Har varit på snarkutredning ett par gånger under der senare åren och visst snarkar jag, men inte tillräckligt för att få en CPAP.

Men jag känner att jag verkligen skulle vilja prova? Kan man hyra dem privat, för att köpa en lär ju vara snordyrt? Har pratat med min läkare och via sjukvården kan jag tydligen inte få någon, så var vänder man sig?

Har varit på snarkutredning ett par gånger under der senare åren och visst snarkar jag, men inte tillräckligt för att få en CPAP.

Men jag känner att jag verkligen skulle vilja prova? Kan man hyra dem privat, för att köpa en lär ju vara snordyrt? Har pratat med min läkare och via sjukvården kan jag tydligen inte få någon, så var vänder man sig?

Kostar runt 10.000 kr och sen kostar tillbehören nån tusenlapp om året. Verkar gå att köpa, men samtidigt skulle man behöva hjälp från landstinget att trimma och förstå lite, så det verkar inte vara en perfekt väg.

Jag fick förtur och fick en på mindre än en månad, men jag vet att kön är lång här i Östergötland . Här hyr man för 450 kr i kvartalet av landstinget.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 357
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 786
Senast: malumbub
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 079
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka