Bukefalos 28 år!

Cremefärgade ridbyxor

beauspirit

Trådstartare
Var finns det cremefärgade ridbyxor till bra pris? behöver inte vara skodda, ska bara ha som tävlingsridbyxor.
weshop alltså.

nu när jag får sålt min sadel så har jag råd att byta ut min "tävlingsgarderob" och ska byta till cremefärgat i byxor och skjorta, köpa en Victor Hugo kavaj i brunt eller Threadstone mörkbeige kavaj, cremefärgat schabrak med brunt kantband och guld pp, brun Equiline luva med guld pp, JW hjälm osv.
eftersom det blir mkt jag ska köpa så vill jag gärna hitta ett par billigare ridbyxor.
helst inte mer än 500 kr.
någon som vet en snygg bra och hyfsat billig cremefärgad skjorta i någon webshop?


de shopar ja kommer beställa saker från redan är :
hastshopen.se
ridsportshopen.com
ev. lillhastenistav.se

men har inte hittat några cremefärgade ridbyxor där :( .
 
Sv: Cremefärgade ridbyxor

Roping Country Wears ridbyxor är toppen! De är supersköna, strechiga och snygga. :)
Tycker man får bra ridbyxor får pengarna, ett par vanliga tygskodda kostar i princip alltid där jag sett dessa byxor - under 300:-. Kolla på Eriks Hästshop, där vet jag att de finns! De har även Victor Hugo kavajer till bra priser där! www.erikshastshop.com är adressen !
 
Sv: Cremefärgade ridbyxor

lillhastenistav.se

dom har väl visst ett par??

AMETIST

Helskodd ridbyxa i superstrechigt "stickat" material av bomull/lycra. Tajt modell, sidofickor med tryckknappar och infälld clarino, även skoningen är av clarino. Mkt bra passform.


Färg Svart, Marin, Creme
Storlek 36-46
Pris 450:-

ametist1.jpg
 
Sv: Cremefärgade ridbyxor

åh de har jag inte sett! tack.

cactuspower: tack :) de var ju ett mkt bra pris! kavajerna var ju lika billiga där som på lillhästen, under 1000 kr, men Eriks hade ju inte den bruna :(
 
Sv: Cremefärgade ridbyxor

förresten hur är de i storlekarna, för de hade även bruna på rea som jag ska köpa.
ligger mellan 170 och 34 beroende på märken, kan även ha 36or.
är de små eller stora i storleken?
 
Sv: Cremefärgade ridbyxor

Dem är stora i storlekarna. Bra att du frågade om detta då jag glömde skriva det.
De töjer sig en del, så du bör ta en storlek mindre än vad du har normalt.
Ang. kavajerna så kanske de kan ta hem åt dig i den färg du vill ha om du ber snällt? :)
 

Liknande trådar

Utrustning Har ett i-landsproblem här :p. jag kommer få en del pengar när jag sålt min sadel mm så kommer köpa nya grejer, mest tävlingsgrejer till...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: Lollan
·
Utrustning Räknar med att försöka att komma ut på lokaltävling med min lill skrutt :) antingen nu i höst eller till våren, lite beroende på hur...
Svar
7
· Visningar
3 125
O
Utrustning Vilket blir snyggast till hopptävling: - marinblå kavaj från pikeur - Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur -...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp