JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Criks Hurricane slog favorit
(UNT)
Svenske travtränaren Jörgen Westholm hade en fantastisk fredagskväll i Paris.
Criks Hurricane besegrade den franska superhästen Jag de Bellouet i montéloppet Prix Reynolds, och tog hem förstapriset på 475 000 kronor.
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=4-AV_ID=441599,00.html
Moderator
Hästnyheter
(UNT)
Ulrika Karnéus, Märsta Ridklubb, och hästen Look A Like M blev sjätte placerade i Kungsbackas Grand Prix...
Hästnyheter
(UNT)
Det blev ingen Grand Prix-hoppning för Uppsalabon Maria Norlin under Stockholm Horse Show under söndagen. Hennes häst...
Hästnyheter
(UNT)
Det var en hård strid om topp tre-placeringarna när Grand Prix specialen i dressyr avgjordes på lördagen under Falsterbo Horse...
Hästnyheter
(UNT)
Efter att den Tyska överdomaren nollat Per Sandgaard och hästen Orients piruetter föll ekipaget i resultatlistan. Endast 61.100...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare så att jag hann raka päls under tassarna på dem, välbehövligt eftersom...
Red_Chili
44 minuter sedan
Svar: 1 299
Visningar: 78 401
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Skulle tippa på hona ja :) Tyvärr vanligt att de blir tilltufsade i butiksakvarier... Visst går det ofta att ha flera honor ihop, men...
Red_Chili
53 minuter sedan
Svar: 1 401
Visningar: 42 143
Djur
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Problemet hos mig är att jag inte kan fästa nått i tak. Annars skulle jag nog vilja ha en med längre klöspelare så dom får lite större...
LadySara
Idag kl 21:48
Svar: 10
Visningar: 172
Katt
Stora shoppingtråden III
Utrustning Upplever du att höjd-måtten stämmer väl överens med deras tabeller? Är så himla sugen på ett par, och vill slippa måttbeställa. Men mina...
blayenka
40 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr I morgon ska vi tillbaka till veterinären. Jag vet en som på alla sätt försöker få mig att fatta att vi borde göra roligare saker...
Amanda_F
57 minuter sedan
Svar: 1 347
Visningar: 105 359
Grenar