Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Glöm LCHF, GI och alla andra förkortningar - nu är den här! CRX-metoden ger dig både viktnedgång och kärlek! Allt du behöver göra är att skaffa valfritt antal rexar och och onödiga kalorier försvinner innan du hunnit stoppa dem i munnen. Allt som lämnas kvar är grönsaker och frukt(om du har tur). Ostbågar och chips är ett minne blott. Och att äta i smyg är inte längre möjligt, en rex kommer med ett inbyggt kylskåpslarm! Extra motion kommer du få av att bevaka den mat du ändå måste få i dig för att överleva:
(Detta inlägg skrivs med viss uppgivenhet efter att Meda ikväll gjort ett ninjahopp och slagit en ostbåge ur min sambos hand för att blixsnabbt knapra i sig den på vardagsrumsmattan. )
Påminner om häromdan när min lilla var så himla nyfiken på min jordgubbskräm att jag doppade fingret i krämen och räckte fingret mot henne tänkandes att det skulle väl visa att inte allting människor äter är gott. Tji fick jag, det var jättegott!
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...