Har du någon utrustning (eller kläder) som kan hjälpa oss att lösa brottet? Ta med det!

(skrivit inbjudan till dotterns detektivkalas :D)
 
glmdata3C$rels.frequencyC <-
c(c(1, rels[1:5])[rank(-glmdata3C$duration[1:6], ties.method = "first")],
c(1, rels[6:7])[rank(-glmdata3C$duration[7:9], ties.method = "first")],
c(1, rels[7:12])[rank(-glmdata3C$duration[10:15], ties.method = "first")],
c(1, rels[13:22])[rank(-glmdata3C$duration[16:26], ties.method = "first")])


Kul..! :p
 
Jag blev nominerad att dela ett hästfoto, endast ett (1) foto! Dessutom har jag taggat vissa personer som är stora vänner av ridsporten att gå med i utmaningen och hålla den igång. Låt oss fylla Facebook med hästbilder istället för skräp. Om jag nämnt dig, kopiera texten i din status, publicera ett (1) hästfoto och tagga dina ridsportvänner.
 
Jag blev nominerad att dela ett hästfoto, endast ett (1) foto! Dessutom har jag taggat vissa personer som är stora vänner av ridsporten att gå med i utmaningen och hålla den igång. Låt oss fylla Facebook med hästbilder istället för skräp. Om jag nämnt dig, kopiera texten i din status, publicera ett (1) hästfoto och tagga dina ridsportvänner.

Fy. Ett kedjebrev :crazy:
 

Liknande trådar

Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 878
Senast: Lobelia
·
Tjatter Nåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 560
Senast: Keb71
·
Ekonomi & Juridik Kanske en märklig fråga. Men anta att man, pga att man saknar förtroende för en veterinär av olika orsaker, bestämmer sig för att byta...
2
Svar
27
· Visningar
1 853
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp