starkearvid.jpg
 
Das Bondageappointment bietet einen geschützten Raum für Fesselfreudige und solche die es noch werden wollen.
Es kann geplaudert, gefesselt und sich ausgetauscht werden. Natürlich sind auch Fesselanfänger willkommen - irgendwer findet sich immer um das eine oder andere herzuzeigen :)

Das Ganze findet im Club Coronita (Eggenberger Allee 1-3) außerhalb des Swingerbetriebes statt, daher steht dem ungestörten Fesseln nichts im Wege :)

Die Kosten betragen 10 € / Person oder 15 € / Paar plus der konsumierten Getränke

Dresscode gibt es keinen, ihr könnt angezogen kommen wie ihr euch wohlfühlt - auch die Möglichkeit sich vor Ort umzuziehen ist gegeben.

Bei etwaigen Fragen könnt ihr uns gerne eine PN zukommen lassen
 

Liknande trådar

Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 878
Senast: Lobelia
·
Tjatter Nåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 560
Senast: Keb71
·
Ekonomi & Juridik Kanske en märklig fråga. Men anta att man, pga att man saknar förtroende för en veterinär av olika orsaker, bestämmer sig för att byta...
2
Svar
27
· Visningar
1 853
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 380
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp