CUSHION WEB-grimmorna från Hööks

L

Linn_89

Är det någon här som har beställt en sådan? E de bra kvalite eller en skitgrimma?? Grimskaftet som hör till, e det bra eller dåligt?

Funderar på att beställa nu, men vill gärna veta vad det är man beställer :D
 
har ingen sådan men RIKTIGT snygg e den :love: har köpt en grimma från hööks å den va bra kvalite iaf.
 
Jag har en. Jättehärlig och mjuk, men blev fort ganska "lurvig". Men den har användts mycket i ur och skur så det är kansje inte så konstigt. Tror dock den kommer at hålla länge.
 
Grimskaftet är bra tycker jag. Deb har hållit sej väldigt fin, för den har inte varit ute i hårdt väder
 
Är det nån som har ett THERMO MASTER® OUTDOOR täcke från hööks ? ..(väldigt lysande blå:P) hehe är det bar kvallite ? är det varmt ? är et regtätt ? håller dom länge ? tänkte nämligen beställa ett sådant .. billigt iallfall :P :cool:
 
Tkr spännena o beslagen ser fruktansvärt stora o tunga ut, men det är kanske en synvilla?
 
Är inte helt säker på vilka grimmor d e men om d e dom som e röd/vit blå/vit eller beige/vit tycker jag att dom såg lite trådiga ut.
Dom var väldigt mjuka o fina men det hängde en massa trådar och d såg ut com om dom skulle repa upp sig när som helst men jag har bara sett dsom i affären
 
Är d det där knallblåa täcket som man kan köpa hals till???

Isåfall har en i vårt stall ett sånt och jag skulle inte vilja ha nåt. Det andas ej, och släpper igenom snö osv.
 
Har haft mina Aerborn-grimmor i några år och de ser fina ut ännu. Håller bra...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
844
Senast: Enya
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 134
Senast: JennyLz
·
Kläder & Bli fin Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Lyan
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp