Tunnare Hoodie Tröja

Halcyon

Trådstartare
Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt likadan men dröjer tills den kommer.
Tills dess och framöver letar jag efter någon liknande, så kan ha en extra. Behöver gå beställa från någon hemsida då jag ej hinner in till stora stan pga jobb. Samt kort leveranstid, ska helst komma fram senast nästa vecka.
Letar efter tunn lång hoodie tröja, eller ja behöver inte krav på luva men vill gärna ha en. Ej dragkedja och ska bara va sån drar över, om förstår vad jag menar. Lik denna:
1687965055680.png

Behöver ej va dekoration på.
 
Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt likadan men dröjer tills den kommer.
Tills dess och framöver letar jag efter någon liknande, så kan ha en extra. Behöver gå beställa från någon hemsida då jag ej hinner in till stora stan pga jobb. Samt kort leveranstid, ska helst komma fram senast nästa vecka.
Letar efter tunn lång hoodie tröja, eller ja behöver inte krav på luva men vill gärna ha en. Ej dragkedja och ska bara va sån drar över, om förstår vad jag menar. Lik denna:
Visa bifogad fil 122301
Behöver ej va dekoration på.
Den var ju snygg, var hittade du den? Tänker genast på Daryl i The Walking Dead, och det är ju inte fel :D
 
@Enya Lutar nog mot blir stan imorgon ändå, hitta inget på nätet riktigt nöjd med utan lång leverans eller slutsålt. Suck!
Något tips på bra affär i Nyköping (Närmsta stad med klädaffärer) ? Har för mig du känner till det betydligt bättre än mig
 
@Enya Lutar nog mot blir stan imorgon ändå, hitta inget på nätet riktigt nöjd med utan lång leverans eller slutsålt. Suck!
Något tips på bra affär i Nyköping (Närmsta stad med klädaffärer) ? Har för mig du känner till det betydligt bättre än mig
Lager 157 vet jag att finns någonstans utkanten, men jag minns inte var och jag hittar inte dit så jag kan inte förklara tyvärr :o Däremot vet jag att i centrum på gågatan finns HM, Lindex, Kapahl och några till klädaffärer, flera stycken faktiskt, jämfört med vad jag är van vid från där jag bodde i Skåne. Även Stadsmissionens second hand finns där ifall där kan finnas något.
Det är dit till den delen av Nyköping jag åker när jag behöver något eftersom jag bara kan ta mig den sträckan med buss själv. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 688
Senast: Septicemia
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 791
Senast: shia
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 290
Senast: ako
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp