Hjälp att hitta liknande ring

Lyan

Trådstartare
Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite osäker (se.kobelli.jewelry). Jag hittar nästan bara från typ shein och liknande på nätet och de vi har sett irl har varit långt över budgeten. Det finns lite liknande på Etsy men vet inte riktigt hur det funkar att beställa dyrare smycken därifrån. Budgeten ligger på upp till ca 4000-5000kr. Gärna billigare men inte för billigt heller

IMG_7361.jpeg
 
Kanske någon av dessa?
Första från Glamira och andra från Vigselbutiken.

Och grattis :).
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230509-225355_Postcards.jpg
    Screenshot_20230509-225355_Postcards.jpg
    69,6 KB · Visningar: 27

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 250
Senast: WBanna
·
Kläder & Bli fin Hej buke. Jag är en sådan där hopplös typ som inte följer några trender, utan hittar några få saker jag gillar och blir galen när det...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: snorp
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp