Cwd sadel, nummer - ngn duktig?

Noranovala

Trådstartare
Finns det någon här som är erfaren av Cwd sadlar? Gäller ett sadel nummer, vill veta vad numret betyder, bomvidd och så!
3D997DFC-E412-468A-9F48-6A71F67BEDA1.jpeg
 
Finns det någon här som är erfaren av Cwd sadlar? Gäller ett sadel nummer, vill veta vad numret betyder, bomvidd och så!
Visa bifogad fil 88087
SE32: modell
TC: Djup säte (TC = flat)
PA ST RT: paneler
S2: Storlek säte
3L: Kåpstorlek
17: Tillverkningsår
51838: Tillverkningsnummer

Borde vara normal bom om inget annat står. Reservation för att CWD ändrar sina serienummer var femte minut…
 
SE32: modell
TC: Djup säte (TC = flat)
PA ST RT: paneler
S2: Storlek säte
3L: Kåpstorlek
17: Tillverkningsår
51838: Tillverkningsnummer

Borde vara normal bom om inget annat står. Reservation för att CWD ändrar sina serienummer var femte minut…
Tack! Men vad innebär panelerna, att det är uppbyggd eller inte osv?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 401
Senast: Guldaskig
·
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp