Cykeltråden

Det är bara i skogen jag använder dämpningen. Aldrig på asfalt eller grusväg.
Cyklar du som träning, eller för nöjet? Cyklar du på särskilda MTB.slingor eller hittar du egna ställen att cykla på? Jag bor inte så nära skogar så att jag tror att jag skulle lätt ta mig nånstans, tror det mer blir om jag skaffar en cykel mer anpassad för asfalt. Dock lockar det mig lite att flyga utför mindre stup och liknande på en MTB, verkar väldigt coolt!
 
Ni som bor i lägenhet, hur förvarar ni era cyklar? Vi har våra i lägenheten, :cautious:
Jag bor i lugnt bostadsområde där det finns cykelförråd, där låter jag cyklarna stå. Den billiga cykeln kan jag även ha låst utomhus var som helst om det behövs, den tar jag om jag vill cykla till affär eller liknande. Den dyrare cykeln står just nu på balkongen hos min mor, för jag cyklade dit och aldrig i livet att den får stå varken utomhus eller i förrådet där... Ingen värstingcykel, men jag gillar den verkligen och har absolut inte råd att köpa en ny om den blir stulen :meh:
 
Ni som bor i lägenhet, hur förvarar ni era cyklar? Vi har våra i lägenheten, :cautious:
Ställer min i förrådet. Det står mellan det och lägenheten, den är alldeles för stöldbegärlig för att stå ute eller i cykelförrådet (som brukar stå på vid gavel i tid och otid och där cyklar har stulits innan) och jag vill inte gärna att den tar upp utrymme i lägenheten. Balkongen är förvisso ett alternativ också men det känns mest bökigt.
 
Cyklar du som träning, eller för nöjet? Cyklar du på särskilda MTB.slingor eller hittar du egna ställen att cykla på? Jag bor inte så nära skogar så att jag tror att jag skulle lätt ta mig nånstans, tror det mer blir om jag skaffar en cykel mer anpassad för asfalt. Dock lockar det mig lite att flyga utför mindre stup och liknande på en MTB, verkar väldigt coolt!
Cyklar för träning och transport, så cyklar allt från asfalt till skogs stigar. Ska du cykla skog skulle jag rekommendera skivbromsar.
 

Liknande trådar

Äldre Vill minnas att det finns några cyklande bukefalister, och hoppas att dessa kan komma till min undsättning. Känner mig rätt lost själv...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp