Då kan du behöva se över utfodringsrutinen

Nytt år, nya fina upplevelser med hästen att se fram emot. För att ge hästen bästa möjliga förutsättningar att hålla sig frisk och skadefri, trivas i sin flock och med de aktiviteter som du har planerat kan det löna sig att ta ett omtag när det gäller foderstaten och utfodringsrutinen. Kanske finns det något du kan skruva ytterligare på för att få en än mer harmonisk häst? Ta del av tips från forskningen om hästens ätbeteende och grovfoderintag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 302
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 958
Senast: Yeah but
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 523
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
602
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp