Då var det färdigt

Sv: Då var det färdigt

GRATTIS!
VAd skönt med en snabb förlossning och att allt gick bra!

*kl*

Bild på killen har efterfrågats så här kommer det en.

DSC_0446.jpg

Herregud sicken goding!! Grattis till det lilla underverket och vad skönt att allt gick bra.

Jag ska också föda på Östra, tycker att det känns tryggt och bra. Jag vet ju inte hur jag kommer reagera eftersom jag inte har fött barn tidigare, men jag är rätt säker på att jag inte har någon lust att stanna på bb längre än nödvändigt. Bara amningen kommer igång så åker jag gärna hem!

Julia

Ja, nu har han kommit. Den 19/11 föddes Elias. Några tråkiga House-avsnitt drog igång värkarbetet, 22.45 var vi inne på förlossningen och 1.07 var han ute. Jag hann ner i badkaret och få lite massage, sedan var det bara att kasta sig upp på sängen och trycka i sig lustgas.

Snabbt och smidigt gick det och alla mår bra.:)

Grattis :banana::bump:

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11... 2
Svar
37
· Visningar
5 326
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen... 2
Svar
39
· Visningar
4 549
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 621
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Jaha, det är alltså såhär det känns att vara mamma!? Obeskrivligt trött, rinnande och sprängande trippelF tuttar, ett korsstygnsbroderi... 2
Svar
36
· Visningar
3 053
Senast: ÅDI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur