däckelunderlägg?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Nora
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 406
Sv: däckelunderlägg?

precis...det är ju mörkt! Men tyvärr strålkastare också..haha

har aldrig andvänt.. om selen ligger som den ska och passar hästen så tycker inte jag att det behövs!!! samma som med underlägg till saadeln.. det är ju sadeln som ska passa perfekt till hästen!!!

men vojlock har du för att svett inte ska tränga in i sadeln, det förstör stoppning och lädret. den som har vojlock i tron att den är till för hästen är fel ute, kanske reser lite tom? och de som paddar upp sin sadel...no comments :)
:)
/jenny

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 416
Senast: animalasia
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 196
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 777
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka