Dagens nagellack!

Haha :D det har dom gjort några gånger nu, det betyder att dom behöver filas ner igen 😂 (jag börjar gnaga när dom blir för långa)

Hur det går när dom blir för långa...
Köpt hem mer nagellacksborttagning nu och ska köpa folie, såg ett tips om det för att få bort glitterlack!
20221011_100121.jpg
 
Mitt första försök med Heylinns. Tyckte det var svårt att få till det bra och resultatet blev lite sisådär, vad tycker ni? Nu ska vi se om det håller i minst 10 dagar som reklamen utlovar!
B423CB1D-4727-49FA-B38F-613D8D3310F0.jpeg
 
Fråga:

Visst finns det pennor man kan måla mönster med på naglarna? På vanligt nagellack?

Vill ha en svart penna så jag kan göra någon spindel och pumpa på naglarna till halloween. Behöver inte vara något jättehäftigt med superkvalitet, vart hittar man sånt? Vad söker man ens på? :o:p
 
Fråga:

Visst finns det pennor man kan måla mönster med på naglarna? På vanligt nagellack?

Vill ha en svart penna så jag kan göra någon spindel och pumpa på naglarna till halloween. Behöver inte vara något jättehäftigt med superkvalitet, vart hittar man sånt? Vad söker man ens på? :o:p

Testade söka på nagellackspenna, fick upp några, men tyckte dom såg lite tjocka ut 🤔
 
Testade söka på nagellackspenna, fick upp några, men tyckte dom såg lite tjocka ut 🤔

Ja, när jag sökte på det fick jag upp massa saker som såg ut som att man skulle måla hela naglarna med, men jag tänker mig ju liksom något tunnt som man kan göra bara fina linjer med 🧐
 
Fick göra om alla naglarna då jag gnagt sönder dem så mycket och denna gången blev jag faktiskt nöjd med arbetet för jag kan inte se något släpp alls i kanterna trots att det har gått några dagar. I vanliga fall släpper det direkt på vissa ställen, troligen för att jag inte fått bort allt nagelband. Och nu fick jag äntligen ork att måla dem också. Syns att jag har kalla lillfingrar 😅
FB6E5CA5-101F-4293-AF3E-B2BE22A09D18.jpeg
 
Oj. Vad är det för metod? Ser ut som att det ska lossna när som helst..
Ja det såg inte så bra ut där men jag var nog kass på själva handhavandet också!

https://heylinn.se/ här kan du se vad det är.

Det ser betydligt bättre ut nu när det satt sig. Råkade nog klistra lite på nagelbanden som man inte ska. Det ska hålla i minst 10 dagar så får se om det hålls
 
@ExtraW det är lite klurigt i början, men jag tycker att det sitter bra när man väl fått till det. Men har märkt att det blir lättare att typ "dra ut" ett bredare klistermärke för att det ska passa ibland beroende på hur nageln ser ut. Och sen fila till ordentligt högst upp och topplack uppepå. Tar som sagt lite tid innan man testat sig fram, men skönt med nåt som sitter längre än några dagar. Praktiskt att ha under glitterlack också, bara att dra loss när det är dags att ta bort.

(Känns som att jag låter som en influencer för dom nu, men det är jag inte 😅 bara lat och tycker om att testa nya grejer som förhoppningsvis underlättar lite i vardagen, tex att slippa kladda med nagellack). Jag har sett att det finns en sort med klistermärkennagellack som ska härdas under en lampa också, men inte testat den sorten än. Men en gissning är att den nu sorten borde kunna sitta ännu längre?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 025
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 950
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp