Bukefalos 28 år!

Dagens nagellack!

28E1D8AE-94E8-4527-8FE2-8B7C938B4039.jpeg
Två lager Essie, Bordeaux.

Jag har inte köpt remover, och jag vet inte om jag vågar prova med Seche vite ovanpå igen utan det hemma… 😂
 
Jag HATAR att fixa naglarna! Det är så fruktansvärt mycket jobb eftersom jag måste börja om varje gång för att de släpper. Detta är nog rekordet i hur länge de satt och nu satt de i tre veckor. Visst, det är okej tid, men jag vet inte vad jag gör för fel för att allt ska lossna istället för att jag bara ska behöva fylla på det som vuxit ut. Jag verkligen HATAR att fixa dem! Ångesten går i taket och idag klarade jag inte det utan när jag försökt fixa tre naglar, som blev SKITFULA, fick jag sluta och klippa bort så mycket som gick för jag klarade inte att fila
 
Jag HATAR att fixa naglarna! Det är så fruktansvärt mycket jobb eftersom jag måste börja om varje gång för att de släpper. Detta är nog rekordet i hur länge de satt och nu satt de i tre veckor. Visst, det är okej tid, men jag vet inte vad jag gör för fel för att allt ska lossna istället för att jag bara ska behöva fylla på det som vuxit ut. Jag verkligen HATAR att fixa dem! Ångesten går i taket och idag klarade jag inte det utan när jag försökt fixa tre naglar, som blev SKITFULA, fick jag sluta och klippa bort så mycket som gick för jag klarade inte att fila

Men strunta i det? Det är ju inte ett måste att ha lösnaglar...?

Har du provat att göra på salong? Om det är själva genomförandet som är tradigt tänker jag att det kanske kan vara nåt :)
 
Men strunta i det? Det är ju inte ett måste att ha lösnaglar...?

Har du provat att göra på salong? Om det är själva genomförandet som är tradigt tänker jag att det kanske kan vara nåt :)
Jag mår bättre när jag har fina naglar och mina egna går bara av hela tiden 😞

Ja, jag har gjort en gång och då satt de trots att de inte alls gjorde någon noggrann prepp på salongen. Tyvärr har jag inte råd 😞
 
Jag provade nail wraps för första gången idag, cozy cashmere från Miss Sophie. Det var helt klart meckigare att få dit än nagellack, men jag målar naglarna enbart för att de inte ska skiva sönder sig helt i stallet så min förhoppning är att det ska sitta lite bättre. Lite snett på sina ställen, hoppas jag lär sig få dit det rakare sen. :angel:

(Köpte ett gäng fina mönster också, men det får vänta tills jag övat lite mer...)

20221113_201454.jpg
 
Jag provade nail wraps för första gången idag, cozy cashmere från Miss Sophie. Det var helt klart meckigare att få dit än nagellack, men jag målar naglarna enbart för att de inte ska skiva sönder sig helt i stallet så min förhoppning är att det ska sitta lite bättre. Lite snett på sina ställen, hoppas jag lär sig få dit det rakare sen. :angel:

(Köpte ett gäng fina mönster också, men det får vänta tills jag övat lite mer...)

Visa bifogad fil 105405
Ser snyggt ut på bild!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
621
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 195
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 115
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
57 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp