Dagens nagellack!

Mina ravenagelack har torkat. Någon som kan rekommendera ett chokrosa, snabbtorkande nagelack. Gärna lite mindre förpackning men inget krav.
 
CA295BBC-75A7-4381-9018-F20ECBF30E02.jpeg

Ett billigt från dollar store
 
Nu börjar polygelnageln att släppa. Måste vara rekord tror jag! Men alla akrylnaglar sitter än så länge och jag är så jäkla glad att äntligen få ha fina naglar utan att de lossnar var och varannan dag :banana: Gnagandet har också minskat en del eftersom akrylen är så hård att jag inte får loss något
 
Visa bifogad fil 101118
Ett till billigt ett från dollar store! De är förvånansvärt bra för att kosta 10 spänn! Är det någon mer som kör med dessa tiokronors lack från DS? 😂
Jag har några från dollarstore och massor av andra för 10kr och har inte mycket att klaga på. Mina dyra color club är de som håller allra sämst. Nu blir det dock oftast gellack för jag tycker bäst om de färgerna för tillfället
 
Jag har några från dollarstore och massor av andra för 10kr och har inte mycket att klaga på. Mina dyra color club är de som håller allra sämst. Nu blir det dock oftast gellack för jag tycker bäst om de färgerna för tillfället
Tycker du har så fina färger på dina naglar! Är det själva poly gelen eller lägger du ett ”vanligt” lack utanpå? Förlåt för min okunskap ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 826
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 700
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
55 965
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp