Dagens nagellack!

IMG_20220912_085655152_HDR.jpg

Tre lager China Glaze "Temptation Carnation". Raka motsatsen till det förra lacket gällande täckning. 😅
Det är fint på sitt sätt, men jag lär tröttna på det ganska fort pga att det är lite för diskret. Iaf när jag har långa naglar. Är de trasiga och korta, känns det bättre att vara diskret. Nu blev jag sugen när jag såg flaskan, men glömde hur genomskinligt det är.
 
Visa bifogad fil 99981
Tre lager China Glaze "Temptation Carnation". Raka motsatsen till det förra lacket gällande täckning. 😅
Det är fint på sitt sätt, men jag lär tröttna på det ganska fort pga att det är lite för diskret. Iaf när jag har långa naglar. Är de trasiga och korta, känns det bättre att vara diskret. Nu blev jag sugen när jag såg flaskan, men glömde hur genomskinligt det är.

Jag har ett liknande som jag använder när jag inte har tid att "lappa ihop" kantskav och sånt, tex vid resor, och som är snyggt när naglarna är kortare dvs gått av. Jag gör två lager så blir det mindre genomskinligt.
 
Visa bifogad fil 99981
Tre lager China Glaze "Temptation Carnation". Raka motsatsen till det förra lacket gällande täckning. 😅
Det är fint på sitt sätt, men jag lär tröttna på det ganska fort pga att det är lite för diskret. Iaf när jag har långa naglar. Är de trasiga och korta, känns det bättre att vara diskret. Nu blev jag sugen när jag såg flaskan, men glömde hur genomskinligt det är.
Lägg ett eller två lager över någon annan färg så kan det nog bli riktigt snygg effekt 🙂
 
Jag har blivit av med två av akrylnaglarna men de andra verkar sitta! Jag har även en polygelnagel kvar som vägrar släppa. Varför funkar det nu helt plötsligt liksom O_o
 
Testat att måla toppkanten för första gången, får se om det hjälper. Normalt sett börjar mitt nagellack flackna dag 2.

Detta är dag 3 😊

Lite mer lila irl. Tog med blixt för att ni ska kunna se färgskiftningarna lite bättre. Heter säkert ngt fancy 🙈


Essies wireless is more
 

Bifogade filer

  • 16630638411108064755979648711848.jpg
    16630638411108064755979648711848.jpg
    124 KB · Visningar: 44
Visa bifogad fil 99981
Tre lager China Glaze "Temptation Carnation". Raka motsatsen till det förra lacket gällande täckning. 😅
Det är fint på sitt sätt, men jag lär tröttna på det ganska fort pga att det är lite för diskret. Iaf när jag har långa naglar. Är de trasiga och korta, känns det bättre att vara diskret. Nu blev jag sugen när jag såg flaskan, men glömde hur genomskinligt det är.
Ett svart lack under kanske skulle vara något? Eller någon annan mer täckande färg. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
565
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 045
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 969
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp