Dagens nagellack!

Är det någon här som har testat Heylinns system? Är sugen på att testa enligt reklamen sitter det i 10 dagar vilket är mycket
 
H&M - Forget me not
Jag har visat detta lacket tidigare men gillar verkligen färgen :love: Enda nackdelen är att jag tycker att det är lite svårt att få lacket jämnt :)

D19FBF51-6E1D-4689-AF82-6BC5B20F1697.jpeg
 
Var hittar man prisvärda gellack och uv-lampa?
Har varit inne på cdon och tittat på deras gellack, men den som finns flest av verkar ha fått kasst omdöme?
 
Klämde min ena nagel idag så den lossnade. AAAJJJ! Som tur väl var så var det den som satt lite löst redan och den lossnade från ovansidan och inte underifrån för det hade gjort ännu ondare :nailbiting:
 
Hur tusan får man bort glitterlack enkelt?
Fick fixa till 2 naglar och märkte då att det är ju skitsvårt att få bort glittret 😂
 
Hur tusan får man bort glitterlack enkelt?
Fick fixa till 2 naglar och märkte då att det är ju skitsvårt att få bort glittret 😂
Lösnagelremover är det enda sättet att få bort glitterlack utan att behöva gnugga sönder naglarna med vanlig remover.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 025
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 951
Senast: lingonben
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp