Dagens outfit

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare H2SO4
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 111 117
Skönaste brallorna och skönaste tröjan = perfect match :love:

10601957_1524023941176500_1985223443_n.jpg

img_2261_54396ca79606ee0ccb863d62.png

@tornblomma Du har en så himla cool stil! Riktigt inspirerande. Har hängt här på buke ett tag utan "medlemskap" och har alltid tyckt du klär dig så himla härligt :D

Jag hade världens skönaste kjol en gång, nästan exakt lik din! Min är mystiskt borta, och köpt på hm, men finns inte längre. Vart har du köpt din?

Första dagen i skolan- outfit. På fötterna satt ett par svarta converse, jackan var en marinblå trench :)

Snygg kombination! Var har du hittat detta? :) har funderat på något liknande med en skjorta så under:)

Lägger nog inte upp vad jag själv har haft på mig idag :p förutom ridkläderna så är det efter det underställsbyxor och en stickad tröja, bara mysdag idag ;)

Dagens...
Fuskpälsjacka secondhand, polotröja Marc by Marc Jacobs, väska Acne. Byxor HM.

blk.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
2 412
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 600
Senast: Lejontand
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 804
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31