Dagens pyssel!

G

gretagris

7827_155317088023_599838023_2642330_7448822_n.jpg

The Gang!

Vad har ni alla pysslat med idag?
 
Sv: Dagens pyssel!

Vi har haft sista höststädningen idag så min hund har fått vara draghund och hjälpa till med städningen på eftermiddagen och på förmiddagen var han ute på en 4 timmars jakttur.
 
Sv: Dagens pyssel!

Åh va härligt det såg ut!!
Vi har vart i stallet och gått, jag och mina pojkar :)

29614541.jpg
:love:
 
Sv: Dagens pyssel!

Tja, idag har Sigge pysslat helt på egen hand. Målat sig själv, matskålen, golvet och några mattor. :crazy:
Matte kom sen hem och fick städa det nödvändigaste, resten får husse ta när han kommer hem för det är han som både lagt färgen lite överallt och framförallt: Glömt stänga dörren till arbetsrummet.
 
Sv: Dagens pyssel!

Jag har varit på utbildningen från 08.30 till 15.30, vi körde igång med söket nu när vi precis avslutat hundarna i spåret och fick lite förberedande övningar inför klickerträningen av hönsen imorgon. ;)

Efter en höstigt härlig promenad sitter jag nu och har beslutsångest vilken färg Iver ska få på sitt tjänstetecken. Tips?

Jag funderar på svart med vit topp/svart text, mint med svart topp/mint text eller grön med svart topp/vit text?

Buuhuu, ilandsproblem.. :D
 
Sv: Dagens pyssel!

Vi har har inspekterat rastgården i lövgärdet för rastgastgårdar i göteborg bloggen och fotograferats ur varje tänkbar vinkel. Tror inte vi är så fotogena :-).
 

Liknande trådar

Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: MimmiNO
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 012
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp