Dagens skratt

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Ewa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 367
Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Ewa

Ett par kommer in till BB för att föda sitt efterlängtade barn.
Kvinnan visas in på ett förlossningsrum och ombeds ta plats i
sjukhussängen. Läkaren kommer in för en första kontroll av läget och
frågar henne;
- Har slemproppen gått?
- Ja, men han skulle bara parkera bilen...

:rofl: :rofl: :rofl:

Sv: Dagens skratt

Om inte annat så känns det så när det gått några dagar och mjölken rinner och bröstvårtorna är ömma, håret står på ända och det enda man vill är att få sova mer än 1 timme i sträck och slippa stinka mjölk, då när maken kommer och säjer att man är så sexig och att han bara måste få känna på brösten, då om något är han en slempropp :rofl:

Welsh skrev:
Om inte annat så känns det så när det gått några dagar och mjölken rinner och bröstvårtorna är ömma, håret står på ända och det enda man vill är att få sova mer än 1 timme i sträck och slippa stinka mjölk, då när maken kommer och säjer att man är så sexig och att han bara måste få känna på brösten, då om något är han en slempropp :rofl:

Hmm.. jag har föreslagit min man att passa på att känna hur fasta bröst känns när dom svullnar och mjölken rinner till :angel: :rofl:
Lär ju liksom vara sista gången han får känna det :D ;), dom var inte fasta ens när vi träffades.
Han flinade bara lite och gick och bytte blöja istället :love:

Hahahahaha... :rofl: :bow:

Mamma och jag skrattar så vi kiknar... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 050
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 703
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 599
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Signatur
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur