Dags för rättegång om Madick

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dags för rättegång om Madick

Nej. det vet alla sedan länge, och är en huvudanledning att jag PM:at dig för att slippa vidare diskussioner. Gör ett undantag med detta inlägg för att påpeka att du fört fram flera osanningar i ditt korta inlägg. Lägg av med det!

LIA
Jag skiter i töntiga PM du skickar för att du inte klarar av att diskutera annat än på dina egna vilkor!
PL
 
Sv: Dags för rättegång om Madick

Men tänk, alla kan ju inte ha din fantastiska förmåga till att förstå saker och ting.

Jag tror för övrigt att om du söker riktigt ordentligt bland dina Curry-linjer kommer du hitta lösningen på gåtan.

Curry-kors och inte linjer... Skall du försöka vara vitsig så kan du ju åtminstonde försöka få det rätt :grin:

Vad nu currykors har med argumentationsteknik att göra :crazy:
 
Sv: Dags för rättegång om Madick

Curry-kors och inte linjer... Skall du försöka vara vitsig så kan du ju åtminstonde försöka få det rätt :grin:

Vad nu currykors har med argumentationsteknik att göra :crazy:

Precis det jag menar. För mig har alltid ett kors bestått av två linjer men på din höga nivå är det tydligen inte så?

Gåtan var varför AK skrev på avtalet trots villkoren. Kanske berodde det på att hon stod där två Curry-linjer skar varandra?

Jag menar, så kraftigt som du skrev att det påverkade dig borde det väl inte vara omöjligt att det skulle kunna vara något liknande även för AK ?

PS. Hur går det till när söker dina Curry-kors? Springer du omkring med slagruta likt de andra hängivna?
 
Sv: Dags för rättegång om Madick

Halt!

Så om jag är kristen elelr muslim spelar roll för huvida jag kan skriva kontrakt? Eller ha åsikter??

Skärpning!
 
Sv: Dags för rättegång om Madick

Jag har ingen som helst aning om vad det är.
Är inte muslim heller och inte troende kristen.

Kan inte se vad kors överhuvudtaget skulle ha med debatten att göra??
 
Sv: Dags för rättegång om Madick

Precis det jag menar. För mig har alltid ett kors bestått av två linjer men på din höga nivå är det tydligen inte så?

Gåtan var varför AK skrev på avtalet trots villkoren. Kanske berodde det på att hon stod där två Curry-linjer skar varandra?

Jag menar, så kraftigt som du skrev att det påverkade dig borde det väl inte vara omöjligt att det skulle kunna vara något liknande även för AK ?

PS. Hur går det till när söker dina Curry-kors? Springer du omkring med slagruta likt de andra hängivna?


Ha ha ha du är bara för patetisk, bara för att du gjorde bort dig så grymt i förra madicktråden och jag avslöjade dig så letar du med ljus och lykta efter något att hacka på.

Linjerna i sig kallas inte currylinjer utan där dessa 2 magnetfält eller vad det nu är korsar varandra bildas ett kors som kallas currykors.

Bara för att man har hört talas om currykors innebär inte att man är hängiven något... Nej jag är inte hängiven currykors och nej jag springer inte omkring med slagruta. Jag sover inte i dom och jag tror på att dom kan sätta ner en i immunförsvaret om man vistas i dom för länge.

Har du problem med vad jag tror på så kan du ju skapa en tråd om det eftersom du intresserar dig så för det ämnet.
 
Sv: Dags för rättegång om Madick

Dessutom har jag inte ifrågasatt fio's förmåga, utan bara fört fram det som en möjlig förklaring till fenomenet att AK skrev under. Och helt i linje med fio's kunskap om dessa kors.

Så skyll inte på mig om du tycker att Curry-kors är löjligt. Det har jag inte sagt.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dags för rättegång om Madick

Dessutom har jag inte ifrågasatt fio's förmåga, utan bara fört fram det som en möjlig förklaring till fenomenet att AK skrev under. Och helt i linje med fio's kunskap om dessa kors.

Så skyll inte på mig om du tycker att Curry-kors är löjligt. Det har jag inte sagt.



:rofl:

Ja, det dröjer säkert inte länge förrän någon du känner har sett pappa Lundbäck med en slagruta för att på tävlingsplatsen hitta det starkaste currykorset, sedan dragit med A. dit, en sådan man tar säkert till alla medel.
Hur dum är du egentligen?
 
Sv: Dags för rättegång om Madick

Tråckit att man måste börja gå till mer eller mindre personangrepp på dessa trådar! Visst kan bli irriterad på att man inte blir förstådd, men måste man bli elak??? Jag kan förstå varför Annette skrev på kontraktet och det har hon ju själv också gått ut med i både tv o tidningar, så varför ni inte kan förstå det vet inte jag!?! Hon var ju glad/bländad över att en duktig ryttare som Helena ville ha HENNES häst att tävla med, att Hasse och Helena tyckte att Madick var värd att satsa på! Det skulle räcka förbannat långt för mig i det skedet för att skriva på ett kontrakt, att jag sen blev lovad muntligt att ändringar skulle göras skulle jag nog också köpt DÅ!!!! Inte med facit i hand som idag! Men vi har väl alla lärt oss efter den här soppan att allt ska stå i kontraktet från början!!! Jaa, jag är en godtrogen uska som tror alla om gott tills motsatsen bevisats, vilket jag tycker den har gjort i det här fallet! Har ingen lust att springa o misstro folk till höger o vänster, tro att alla är oärliga! Visst har jag blivit försiktigare med åren men fortfarande godtrogen o vill hjälpa andra, därför fortfarande underbetald uska/ment.sköt.! Tycker det är intressanta vinklar o många bra frågor, men också mycket DU SKA TYCKA SOM JAG ANNARS HAR DU FEL!!!! Kram till er alla....:banana::o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I kväll gäller det för Malin Baryard och resten av laget som tävlar i hoppning vid EM i ridsport som just nu pågår i Göteborg. Och...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter De två lagryttarna Niklas Lindbäck och Louise Svensson Jähde fick en kanonstart på EM i fälttävlan i polska Strzegom. De gjorde sina...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Minna Telde blev trea när den trestjärninga dressyren inleddes med Grand Prix under fredagen i Falsterbo. Men en av de fem domarna hade...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter – Otroligt inspirerande, inte minst för en amatör som jag. En OS-ryttare träffar man ju inte varje dag. Det säger Lilleruds-ryttaren...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp