Bukefalos 28 år!

Dags för vinterjacka!

Åh en hund som förstår sitt bästa och går snällt med täcke på.
Min förstår inte alls varför han skall springa omkring med ett täcke, han blåvägrar att gå framåt.

Tyvärr vet jag att han fryser, en nyklipp schnauzer i -30 lurar ingen :smirk:
 
Vad tjusigt! :love:
Hobbes jacka som mest är tänkt för de gånger då han är rätt stilla då det är köldgrader. tex i stallet innan vi kommer ut o rör på oss...
En bild till...

Fick blodad tand o kommer säkert fortsätta sy en massa roliga kläder till Hobbe... Lagom uppskattat kan jag tänka mej ;) Men han accepterar täcket iaf, och verkar glömma bort det efter en stund..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 867
Senast: hollypolly
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 215
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
553
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp