Bukefalos 28 år!

Dags för vinterjacka!

Åh en hund som förstår sitt bästa och går snällt med täcke på.
Min förstår inte alls varför han skall springa omkring med ett täcke, han blåvägrar att gå framåt.

Tyvärr vet jag att han fryser, en nyklipp schnauzer i -30 lurar ingen :smirk:
 
Vad tjusigt! :love:
Hobbes jacka som mest är tänkt för de gånger då han är rätt stilla då det är köldgrader. tex i stallet innan vi kommer ut o rör på oss...
En bild till...

Fick blodad tand o kommer säkert fortsätta sy en massa roliga kläder till Hobbe... Lagom uppskattat kan jag tänka mej ;) Men han accepterar täcket iaf, och verkar glömma bort det efter en stund..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
587
Senast: Hellhound
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 720
Senast: cewe
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
844
Senast: Josefineeee
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 934
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp