Dalahästfilt!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Serendipity
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 239
S

Serendipity

Hejsan!

I senaste (tror jag) nr av ATG´s gratistidning Ryttare och Häst, så finns det längst bak i tidningen en annons, från just ATG.

På bilden finns en filt i grått/beige med dalahästar.

Är det ngn som vet vart denna filt kommer ifrån och kan köpas??

Jättetacksam för svar. :)

Sv: Dalahästfilt!

nej jag vet tyvärr inte, men däremot har jag köpt en vit dalahäst som jag har som prydnad (trähäst alltså) och likaså har jag kökshanddukar med dalahästar på.
Jag minns inte exakt vilken affär jag köpt grejerna i, men det har iaf varit nån inredningsbutik. så kika runt i dom du har i din närhet, så kanske de även har filtar? jag vet att jag sett gardiner oxå iallafall :)

annars kanske du kan maila agria o fråga?

Jag har en vit filt med dalahästar på i fleece, fick den med någon tidning, typ prenumerera tre nummer och.... men jag kommer bara inte ihåg vilken...

hemtex är det nog som jag köpt handdukarna på! :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 854
Senast: QueenLilith
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 736
Senast: cirkus
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som... 2
Svar
29
· Visningar
9 351
Senast: skuggi
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 353
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka