Dalarna-vän?

strawberrysylt

Trådstartare
Hej alla!

Jag har nog startat liknande trådar förr och vet det funnits liknande som andra skapat också, men hittade ingen ny när jag sökte...

Iallafall, jag är tillbaka i Dalarna igen efter att ha bott borta ett tag. Problemet är jag har tappat det lilla umgänge jag tidigare hade, så jag skulle behöva folk att umgås med. Därför efterlyser jag ifall det finns någon bukare som har det likadant ställt? =) Jag bor i Mora själv, men andra ställen i närheten funkar ju också.

Eller om någon vet nån bra sida eller ställe eller så för att träffa nya vänner här i Dalarna? Dejting-siter finns ju, men kompis-siter?

//r
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Crossline
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 042
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: SiZo
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 000
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp