Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En av mina katter (hon är ca6-7 månader, vet inte säkert då hon hittades mager som ett staket i ett dike i december) har blivit väldigt dålig i magen de senaste dagarna..
Hon har också börjat bajsa och kissa utanför kattlådan, i hundens biabädd för att vara exakt. Bajset luktar f*örj*vligt, inte för att bajs luktar gott i vanliga fall men det luktar riktigt riktigt illa. Detta är nånting hon aldrig gjort förut! Misstänker såklart att nånting är fel med henne!
Jag funderar på om hon kanske är allergisk mot maten? Hon äter och dricker som vanligt och busar som vanligt och myser som vanligt så hon visar ju inga "allvarliga" tecken på att vara jättesjuk eller så.. Hon äter friskies nu, och har gjort det enda sen hon kom hit och aldrig reagerat nånting på maten hittills. Är jättefin i pälsen och har vuxit på sig och blivit en jättefin liten diva
Vildkatter/hittekatter kan oftast ha orolig mage. Hittade även jag en katt våren 2005, den var ev 9 månader ( vets uppskattning). Å herregud vad den var kass i magen. Bajset stank så illa så man nästan svimmade. hon var inte kass i magen från början. Det kom lite senare.
Jag fick först diarsanyl (tror jag det heter) av vet, funkade absolut inte. Sen tipsade en Bukare mig om morotspuree
sagt och gjort, i väg till barnhyllan och inhandlade morotspuree....efter ca 1 vecka var katten hur bra som helst i magen. Morot är ju stoppande, och jag hade den ofantliga turen att: katten ÄLSKADE denna puree. Ta och testa.
Ps: byt ut fodret med. Det fodret är ju ingen jättehit precis. Ta Mjau i stället om du nu bara köper p matvaruaffären vill säga.
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...