Sv: Dålig morsa
jag är inte heller tillsammans med min dotters pappa, dock har jag en annan ppjkvän nu men det är en annan sak.
min mamma och jag bestämde att dom skulle ha henne en dag i veckan elelr 2 dagar varannan vecka. och oftast blev det på helgen eftersom dom jobbar på vardagarna. och när dom hade henne inte fan ville jag sitta hemma och glo som jag gjorde när jag hade henne hemma. då vill man ha kul och göra saker man inte kan annars.. som ut och festa.. och eftersom barnen är så små har dom inte en aning om ifall man dricker sej full eller man är hemma och sover..
en granne till mej som hatar mej och sa långt innan jag födde att hon skulle se till att jag blev av med mitt barn anmälde mej till soc med en massa lögner.
Att jag lämnade mitt barn till folk jag inte kände för att kunna ut och festa
att jag drack när jag hade henne

Visst jag kan faktiskt helt ärligt säga att jag har druckit en cider ibland på kvällen när hon somnat, men en blir inte jag full på iaf.. inte ens lullig.
att jag skulle lämna mitt barn i 3 veckor hos nån jag knappt kände flr jag skulle iväg och festa och sånt när hon var 2-3 månader..
hon sa massa mer men kommer inte ihåg vad det var nu..
så länge barnet inte far illa, typ att man kommre hem full och har barnet eller man får hem barnet när man är bakfull och mår dåligt tycker jag att det inte gör nått om man går ut och dricker lite och har kul.. så länge det är inom rimliga gränser.. varje dag är väl inte helt bra kanske, fast det är det inte utan barn heller
jag tycker att man ska kolla upp hur det verkligen är innan man börjar anklaga folk för att vara dåliga föräldrar..