Dålig sits?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Mahogney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 4 700
Sv: Dålig sits?

Jag tycker att det ser bra ut förutom att du kollar ner på en av bilderna..

Har ingen film som jag kan visa... Men ska be någon filma nästa gång jag hoppar... =)

inget påhopp men skulle bara vilja veta hur du menar att hon ska komma längre fram? Känner att kommer hon längre fram blir hon ju liggande på halsen och det är ju det sista man vill i sin sits.

Ska jag kommentera nått skulle jag vilja att du kom upp lite att du höjde överlivet så att du kan dra en linje typ från axel, knä och tå

menar att skänkeln skulle kunna komma en aning längre fram, men de är bara min åsikt. Bara för att man flyttar fram skänkeln behöver inte det betyda att överlivet måste ligga ner.

om du lägger in en film så blir det LÄÄTTARE? ;)

jag kan kanske tycka att du borde korta ett par hål på dina läder så att du kommer upp mer och inte bara lägger dig på hästen , på det sättet så blir skänkeln bättre :D:D:D:D lycka till , himmla sör ponny :D

hehe kan inter ha kortare läder eftersom dom redan är så pass korta liksom kan inte riktigt rida ordentligt då...
sen är de en stor häst :P
och bilden där ja har svart t-shirt är hästen 182 i manken :P

Liknande trådar

Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: Anna-Bella
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 360
Senast: Tantan
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 699
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka