Dålig syn?

fettso

Trådstartare
Min dotter på 5,5 år har sedan ca ett halvår tillbaka suttit jättenära tv:n, hon gör det alltid och flyttar man tillbaka henne säger hon att hon inte ser.

Hon har varit hos ögonläkaren där hon fick droppar i ögonen och man
kollade synen-helt perfekt enligt dom, detta var ca 2-3 månader sedan.
Hon har gjort en magnetröntgen av skallen och det var också helt bra.

Hon har konstaterad migrän, fick det som 4-åring.
Hon har anfall ganska ofta.

Sv: Dålig syn?

Kan inget om sånt här men svarar ändå.

Jag fick själv glasögon som 5 åring. Första gången jag var dit såg jag tydligen jätte brqa enligt dom. Men mamma förstod att så var ju inte fallet eftersom jag alltid satt nära tv eller papperet när jag lekte.
Hon krävde att få pröva kolla min syn en gång till och denna gång visade det sig att mamma hade rätt.

Ge dig inte förrens ni hittat något fel på dottern :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 841
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 049
Senast: Flavor
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 046
Senast: monster1
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 549
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka