Alioth

Trådstartare
Jag är ute efter dressyrdamasker som ger bra med stöd, till en liten häst med väldigt smala ben. Vad ska jag kolla på för märke/modell? Jag har ingen direkt budget, det viktiga är att dom är bra. Men det skadar givetvis inte om dom inte kostar hur mycket som helst.

Jag använder mest damasker (splint boots) från Classic Equine. Dom skyddar men är samtidigt nätta och smidiga med stilren design. Min quarter har pinnben och dessa passar hennes ben bra då de är små i storlekarna!

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 276
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Hästvård Någon som har erfarenhet av UV-benskydd till häst och kan rekommendera? Jag har en häst med höga vita strumpor som lätt blir solbränd...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: hamilton1
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka