Damen vill inte...

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare ÄlskaGlass
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 724
Ä

ÄlskaGlass

--------------------------------------------------------------------------------

Hej och tack för alla superbra svar i min andra tråd "Känslig i munnen" ! ! :)

Men nu har min syster ridit min ponny och vi har pratat om hennes känsliga munn, som vi inte tror är så JÄTTE känslig för när jag galopperar ute o så så har jag en fast hand och då säger hon inte ett knyst. Men när jag börjar jobba så blir hon plötsligt super "känslig".

Har ni några bra tips på att över vinna hennes envis humör? :confused:

Sv: Damen vill inte...

Du har ett sto :angel:

Du får nog ta och kämpa igen detta....antingen med diplomati eller tvång...kanske både och :D

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 984
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 113
Senast: Josefineeee
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 828
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka