Dancande hund med matte

Sv: Dancande hund med matte

Ah den har jag sett förut...Helt fantastiskt bra och sött :)
 
Sv: Dancande hund med matte

Naaaw den e såå söt ju! så otroligt duktig å ambisiös...:love:

å en e så söööt när h*n rör sina framtassar så gulligt..å vilka piruetter ...ja allt..helt fantastiskt!
men det ligger nog väldigt mkt jobb/träning bakom det dära ekipaget,för att kunna göra ett sådant "felfritt" framträdande och "svåra" moment..
nej helt underbar..så KUL att se sånt!
 
Sv: Dancande hund med matte

Den skickade min valpkurs ledare till mig....hon sysslar me sånt oxå....helt underbart vad man kan ha kul med sin hund
 
Sv: Dancande hund med matte

Det jag tycker är så underbart med dom är att de har Kul!
Man ser på hunden att den stormtrivs, det är inget tvång som fått den att göra det den gör.


All respekt åt denna kvinna.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Petronilla
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
750
Senast: Linn-Nora
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 057
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 279
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp