JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Danmark kan få obligatorisk hästförsäkring
Moderator
Hästnyheter
(ATL)
Grisar ska ha 20 procent mer utrymme under långa transporter, enligt en förordning signerad justitieminister Lene Espersen...
Hästnyheter
(ATL)
Att få sin häst eller ponny stulen är något av en mardröm för hästägare. Men det går att med enkla medel göra det svårare för...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 835
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 796
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 059
Hund
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg I veckan har jag varit funktionär på två olika uppdrag med FNH Värmland. Vi hade med två hästar till ett naturbruksgymnasium där det...
trassel
Alldeles nyss
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Red ut med sällskap idag och han var så nöjd. Kunde gå först, men även galoppera bakom utan att ha panik. Men rätt stark blir han ute...
Marvin
7 minuter sedan
Svar: 865
Visningar: 68 336
Vård
Brunstproblem?
Ridning Jag hade inte vågat chansa på att detta berodde på brunst. Kolla upp hos veterinär, tycker jag. Kan minst lika gärna vara smärtrelaterat.
Sirap
12 minuter sedan