Danskt Derby

Sv: Danskt Derby

Det verkar som många hästar springer löpet före som var anmälda till Derbyt.
Vi har Zinnia också i lopp 9 tror jag det var !
Häftigt att ha med 2 hästar i Derbyt malan !
Det ökar ju vinstchanserna .
Nu ska jag fira lite midsommar !

Hej från Hambo
 
Sv: Danskt Derby

Just hemkommen från midsommarfirandet och varvar ner med en Fernet Branca. Det är gott för magen.
Det är alltid en del, som ger sig. De flesta av dem går till Larch för att de är bättre på 1600 m. Några tyckar det är bättre att tjäna till havren än att vara en "also ran" i Derbyt och går i Consolation; men själva Derbyt är roligare att vara med i. Ha kul.
 
Sv: Danskt Derby

Självklart blev vi lottade att gå upp sist och välja spår !
Vad fanns kvar ? spår 15 så klart .
Nåja, det är ju ett långt lopp och mycket kan hända .
Det var en trevlig fest med mycket skratt och både nya och gamla ansikten dök upp . Det var inte många svenskar där, Bara jag, pappsen, castro och inchilines ägare ( kommer inte i håg vad han heter just nu ).
Så jag är lite fedup med danska nu

Nu ska jag sova en timme till........
Hej från hambo
 
Sv: Danskt Derby

Du fick andraspår på Lunar Boss.

Här är hästarna i Derbyt, Sin Cocos är er va? Vem är er andra?

Reventon
Picnic
Maddox (SWE)
The One And Only
Castle Sting (SWE)
Beluga (SWE)
Runner Runner
Escargot
John Balliol (SWE)
Sin Cocos
Inchiline (SWE)
Fairwind
Mirona (SWE)
Henrik
Fru Heiberg

Ja, jag såg det! :) Hmm börjar bli lite nervös, kommer ju inte alls vara många människor där på söndag! :angel: Men mest ska det bli kul!

Sin Cocos och Escargot är våra hästar. Escargot är väl den som får ses med bäst chans av de två.
 
Sv: Danskt Derby

Äh, du fixar det lätt som en plätt. På Derbydagen kan du trilla av mitt på upploppet utan att någon bryr sig. Då är det Derbyt som gäller!:angel:

Lycka till! Jag ska heja!:banana::banana::banana:
 
Sv: Danskt Derby

Självklart blev vi lottade att gå upp sist och välja spår !
Vad fanns kvar ? spår 15 så klart .
Nåja, det är ju ett långt lopp och mycket kan hända .

Därifrån borde han kunne undvika den sämsta trafiken runt tribunsvängen och han får väl börja ta del av loppet vid 1600 ? :cool:

"Lite fed-up med danska" ?
Om jag för be :mad:

Lycka till, Hambo och Malin.
 
Sv: Danskt Derby

Det gick bra !
Jag snubblade bara en gång och det var i början !
När vi skulle fram och sätta namnskylten på Tavlan tänkte jag inte ens en gång på dojjorna ! Jag var mest orolig för var jag skulle göra av händerna !

Hej från hambo
 
Sv: Danskt Derby

Äh, du fixar det lätt som en plätt. På Derbydagen kan du trilla av mitt på upploppet utan att någon bryr sig. Då är det Derbyt som gäller!:angel:

Lycka till! Jag ska heja!:banana::banana::banana:

Tack för stödet!! :bow: Idag har vi provat gräset runt! :D Hoppas han lugnar ner sig lite med bockningarna tills jag ska sitta med hala vita byxor på söndag.. :p
 
Sv: Danskt Derby

Usch, ja! Dom är hala, men nu för tiden finns det ju sadlar som är liksom noppriga.:cool:

Det är sant, tyvärr är inte min det dock... :p Men men, de är inte så farligt stora, man ska bara inte glida av då han är lite hal av sig, men får han bara galoppera så är det ok så ska bara hålla mig fast ner från ledvolten! :D
 
Sv: Danskt Derby

Jag hade jobbat med danskar hela förmiddagen, sedan var jag hemma en snabbis för att göra mig iordning, sedan var det Danska hela kvällen + natten.
så svar ja.... Mitt huvud var jätte trött på Danska ! Inte Danskar:grin:

Hej från Hambo
 
Sv: Danskt Derby

Eftersom bilden var relativt ok, samt att jag som vanligt såg glad ut, så vågar jag stå för att det är jag !
Hej från Hambo/Helene
 
Sv: Danskt Derby

Ja, du ser verkligen OK ut! Ingen fara med det. Det är en viss skillnad på såna bilder och ateljébilder. Det finns åtskilliga vinnarbilder där folk ser helgalna ut!
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: tanten
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
Senast: Manji
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 247
Senast: Dentaku
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp