JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dante Kolgjini – vann direkt i debuten
Moderator
Hästnyheter
Det blir inte så många lopp numera, men Olle Goop kan fortfarande sin grej. På måndagen blev det seger direkt – i årets första start...
Hästnyheter
Dante Boko har visat form ända sedan Sweden Cup-segern under Elitloppshelgen. Lutfi Kolgjinis travare slutade bland annat fyra i Prix...
Hästnyheter
Ulf Ohlsson vann inte bara flest lopp i Sverige under 2016 – utan även i Europa. Vassast i världen var dock amerikanen Aaron Merriman...
Hästnyheter
Sarah Swahn blev bland annat Stig H Johansson-stipendiat 2007 och spåddes en fin framtid inom travet. Swahn blev som bekant Svanstedt...
Sweden rock
Tjatter Jag kämpar med att få ihop en outfit. Jag har en kjol som är ett MÅSTE, men överdel är det snålare med. Just nu lutar det åt en svart...
Lyan
Alldeles nyss
Tappar hår, panik
Kropp & Själ Det brukar vara sköldkörteln man kollar då främst.
Jag tappar hår som bara den nu. Har både dåliga sköldkörtelvärden och järnbrist. Har...
tuaphua
Alldeles nyss
Vad läser du just nu?
Kultur I bokgrupper på Facebook verkar många gilla hela serien så det är nog individuellt.
Silver Girl
1 minut sedan
Svar: 1 641
Visningar: 77 814
Allmänt
Stora shoppingtråden III
Utrustning Åh babyoljan glömde jag! @Mirtai tipsade om "hot oil-treatment" innan i vår men har inte testat än. Hett vatten+babyolja och stryka över...
Fiorano
9 minuter sedan
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
Idag kl 10:47
Svar: 2
Visningar: 80
Avel
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
Idag kl 10:25