• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sighttosee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 036
S

Sighttosee

Skulle ju vilja ha ett darcosto i stallet, men har hört att dacoseminen som är kvar är "skrutt", Vem är egentligen bästa förvärvaren av hans söner? Någon annan som provat använda Darcoseminen?

Sv: Darco

En bekant använde Winningmood förra året till ett xx-sto, stoet tog sig på första försöket med fryst. Tyvärr kastade stoet i 9:e månaden, men det kan man inte lasta hingsten för. Hans förärvning vet jag inget om, men jag tycker att han har sett mycket bra ut i hoppningen det jag sett av honom på TV. Till ett ädelt sto hade jag gärna använt honom.

Liknande trådar

Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
556
Senast: Jahopp
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 391
Senast: Nota
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka